Omdat ik er voor gekozen heb om als shemale door het leven te gaan, ben ik veel vrienden kwijt geraakt. Niet dat ik ruzie met ze heb maar ze weten niet goed om te gaan met de situatie. Daarom ben ik op zoek naar nieuwe vriendschappen. Om maar gelijk met de deur in huis te vallen, ik ben bisexueel!
Lang heb ik geworsteld met mezelf, maar het laatste jaar ben ik zeer blij met mezelf. Ik ben trots op mijn lichaam en ik zou graag eens vrijen met een leuke lekkere man
Een beetje verlegen ben ik nog wel.. Ik heb nog niet zoveel ervaring en moet nog best veel leren. Ik vind het allemaal erg spannend, maar ben erg leergierig en wil alles doen om wat minder verlegen te zijn.
Ik zou je willen uitnodigen voor een wijntje te drinken en dan eens te kijken of we er een leuke avond van kunnen maken samen. Ik heb niet veel eisen, alleen dat je wel een leuk gesprek moet kunnen voeren en dat je ook wel een beetje spannend bent